Telenews

Mercedes në heshtje ka ndryshuar logon

Mercedes ka ndryshuar në mënyrë diskrete logon e saj ikonë, pa shumë bujë.

Nuk kishte asnjë ngjarje të veçantë, njoftim për shtyp apo spektakël, transmeton Telegrafi.

Ndryshimi u prezantua në heshtje dhe pothuajse në mënyrë të padukshme.

Që nga shkurti i vitit 2025, ylli i famshëm nuk shfaqet më në një version tredimensional të kromit, por përkundrazi shfaqet i sheshtë dhe në të bardhë në të gjitha komunikimet zyrtare të prodhuesve, shkruan Auto Bild.

Dizajni i ri, minimalist tashmë mund të shihet në raportin vjetor, në mediat sociale, në email dhe dokumente zyrtare.

Megjithatë, të apasionuarit pas retros mund të marrin frymë të lehtësuar: ylli i njohur 3D i argjendtë do të mbizotërojë ende mbi kapaët e motorëve, timonë dhe pjesën e pasme.

Vendimi për ndryshim është mbajtur me vetëdije brenda kompanisë.

Qëllimi i pamjes së re është ta bëjë markën të duket më moderne, më e pastër dhe më efikase.

Dhe, sigurisht, për t’u përshtatur më mirë me kanalet digjitale, sepse versioni i sheshtë thjesht funksionon më mirë në ekrane.

“Duke rifreskuar dizajnin tonë të korporatës, Mercedes-Benz po redukton praninë e së zezës si një ngjyrë dominuese në identitetin vizual të markës. E kombinuar me përdorimin e një versioni 2D të logos sonë, yllin e Mercedesit, për mediat e shkruara dhe digjitale, pamja do të jetë më bashkëkohore dhe vizualisht konsistente”, u tha nga Mercedes.

“Ylli tredimensional do të vazhdojë të zbukurojë automjetet tona dhe elementet arkitekturore dhe si markë tregtare, mishëron elegancën e përjetshme, inovacionin dhe mjeshtërinë superiore”, tha një zëdhënës i Mercedes.

Ylli i bardhë, nuk është krejtësisht i ri. Në vitin 2007, Mercedes luajti shkurtimisht me një version të sheshtë, por shpejt e braktisi atë.

Tashmë në vitin 2010, nën drejtimin e shefit të atëhershëm Dieter Zetsche, kompania iu rikthye dizajnit tredimensional sepse dukej më prestigjioze.

Tani vjen një përpjekje e re, në një epokë kur thjeshtësia është bërë standardi i ri i luksit.

Ylli tredimensional daton në vitin 1909 dhe simbolizon vizionin e Daimler-it – motorët transportuese për tokë, ujë dhe ajër.

Që atëherë, dizajni ka pësuar ndryshime të shumta – nga një version i artë, në një kurorë dafine, në pamjen e sotme të rafinuar. Megjithatë, ylli nuk u zhduk kurrë.

 

Të ngajshme

CEO i Nvidia lobon në Japoni për të gjeneruar më shumë energji “për të ushqyer AI”

KushtrimGuraj

Sa paguajnë mesatarisht shqiptarët për ofertat celulare?

KushtrimGuraj

BMW prezanton prototipin më të fuqishëm Vision Driving Experience

Valjeta Turkaj