Telenews

A po i vjen fundi sistemit start-stop në vetura?

a-po-i-vjen-fundi-sistemit-start-stop-ne-vetura?

Lee Zeldin, drejtor i Agjencisë Amerikane për Mbrojtjen e Mjedisit (EPA), ka shkaktuar polemika duke njoftuar se do të punojë për të eliminuar stimujt federalë për përdorimin e gjerë të sistemeve start-stop.

Zeldin e njoftoi këtë në X, duke e përshkruar sistemin si “teknologji ku vetura juaj fiket në çdo semafor të kuq në mënyrë që kompanitë të marrin një trofe klimatik për pjesëmarrjen”.

“EPA e miratoi atë dhe të gjithë e urrejnë, kështu që po e rregullojmë”, shtoi ai, transmeton Telegrafi.

Një sistem automatik start-stop është një teknologji që e fik automatikisht motorin e një veture kur automjeti ndalet, për shembull në një semafor ose në një bllokim trafiku, dhe më pas e rindez atë kur automjeti ndizet.

Qëllimi i kësaj teknologjie është të zvogëlojë konsumin e karburantit dhe emetimet.

Efikasiteti i sistemit start/stop në kursimin e karburantit varet nga stili i drejtimit.

Sipas Consumer Reports, nëse drejtoni kryesisht në autostradë, ku ndalesat janë të rralla dhe të shkurtra, kjo teknologji nuk do të ndikojë ndjeshëm në ekonominë e karburantit.

Megjithatë, nëse kryesisht drejtoni veturën në rrugë lokale, ku ka ndalesa të shpeshta për semaforët, tabelat e ndalimit dhe këmbësorët, është e mundur të kurseni midis 7.27% dhe 26.4% të karburantit, sipas të dhënave nga Shoqata e Inxhinierëve të Automobilave (SAE).

Kjo teknologji është bërë më popullore në SHBA, falë rregulloreve për ekonominë e karburantit dhe emetimet e futura nga administrata e ish-presidentit Barack Obama.

Megjithatë, prodhuesit evropianë të veturave e prezantuan këtë veçori në automjetet hibride më shumë se një dekadë më parë, dhe tani është bërë standard në shumë modele të reja.

Njoftimi i Zeldin shkaktoi reagime të përziera. Kritikët argumentojnë se heqja e stimujve për këtë teknologji mund të ketë ndikim negativ, në përpjekjet për të ulur emetimet e gazrave serrë dhe për të luftuar ndryshimet klimatike.

Nga ana tjetër, mbështetësit argumentojnë se kjo teknologji nuk është e popullarizuar në mesin e shoferëve dhe se efektiviteti i saj varet nga kushtet specifike të drejtimit.

EPA nuk ka publikuar ende plane të detajuara se si do të zbatohet heqja e stimujve, por tema pritet të gjenerojë debate dhe analiza të mëtejshme në muajt në vijim.

Të ngajshme

Musk apo Altman? Kë zgjedh Inteligjenca Artificiale për të shpëtuar njerëzimin?

KushtrimGuraj

Dalin detaje të reja rreth iPhone “të qelqtë”

KushtrimGuraj

Roboti Optimus bën gjëra të reja, pamje që tregojnë aftësitë e tij

Valjeta Turkaj