Aktualisht, përdoruesit e Facebook-ut mund të ndajnë video të personit që krijoi postimin si video-reels, dhe të dy përdoruesit do të kenë një pamje të ndryshme të përmbajtjes së ndarë.
Në muajt në vijim, të gjitha videot në Facebook do të ndahen si video-reels.
“Facebook mbetet shtëpia për të gjitha llojet e videove – të shkurtra, të gjata dhe Live”, tha Meta.
Meta gjithashtu planifikon të heqë kufizimet në gjatësinë e videove të video-reels në Facebook. Aktualisht, ky limit është 90 sekonda. Përveç kësaj, Meta do ta riemërtojë skedën Video në skedën Reels.
Ndryshimet që lidhen me përmbajtjen e videos në Facebook janë pjesë e një ndryshimi më të gjerë strategjik që Mark Zuckerberg njoftoi më parë këtë vit.
Ai tha se dëshiron që Facebook të bëhet “shumë më me ndikim kulturor sesa është tani” dhe të kthehet në “disa nga Facebook-u origjinal” – një referencë për ditët e hershme të platformës, kur ishte më i fokusuar në ndërveprimin autentik shoqëror dhe ndërtimin e komunitetit.