Telenews

A ekziston rreziku që pajisjet shtëpiake inteligjente të na spiunojnë?

Në një studim të fundit nga shoqata britanike për mbrojtjen e konsumatorit “Magjistare?”, me portalin e saj shoqërues në internet, ai mblodhi prova se pajisjet shtëpiake inteligjente, tashmë të kudogjendura në kuzhinat moderne, mbledhin në mënyrë të tepruar të dhënat e përdoruesve dhe i dërgojnë në serverë të largët. Studiuesit kanë vërtetuar se një mbledhje e tillë e të dhënave nuk është e nevojshme për funksionimin e tyre. Kjo nënkupton që të dhënat mund t’u shiten palëve të treta për qëllime marketingu.

Shoqata analizoi një nga kategoritë më të njohura të pajisjeve shtëpiake në kohët e fundit, skuqësit me avull, të cilat gjetën se mbledhin të dhëna vendndodhjeje dhe kërkojnë leje për të regjistruar audio në telefonat celularë të lidhur, pa arsye. Testimi përfshiu tre tiganisje “të zgjuara” të prodhuara nga Xiaomi dhe Aigostar.

Doli se aplikacioni i Xiaomi për menaxhimin e këtyre pajisjeve është i lidhur me rrjetet reklamuese të Facebook dhe Tik-Tok, domethënë mund t’i informojë ata për vendndodhjen e përdoruesit, me qëllim reklamimi më të saktë. Aplikacioni Aigostar mbledh informacion për gjininë dhe moshën e përdoruesit, përsëri pa ndonjë arsye të qartë, por futja e këtij informacioni është e detyrueshme. Të tre produktet e analizuara dërguan të dhëna te serverët në Kinë përmes aplikacioneve të tyre, siç thuhet në politikën e tyre të privatësisë. Shoqata nuk hyn në një analizë më të detajuar se çfarë ndodh me ato të dhëna më pas.

Përveç fërgesave me avull, ata gjithashtu analizuan një numër televizorësh inteligjentë, orësh dhe altoparlantësh, të cilët pritet të mbledhin të dhëna – dhe zbuluan se shumë prej tyre përdorin gjurmues të lidhur me rrjetet e reklamave dhe se pothuajse të gjithë gjurmojnë vendndodhjen e saktë. ku përdoren.

“Hulumtimi ynë tregon se si prodhuesit e teknologjisë inteligjente dhe kompanitë me të cilat punojnë mund të mbledhin të dhëna nga konsumatorët, në dukje të pakujdesshme, shpesh me pak ose aspak transparencë,” tha organizata, duke u bërë thirrje rregullatorëve britanikë që të miratojnë rregulla për një sjellje të tillë.

Kompanitë e përfshira në hulumtim njoftuan se nuk shesin të dhënat e përdoruesve, se disa funksione kanë të bëjnë vetëm me tregun kinez dhe se u ofrojnë përdoruesve të tyre mundësinë e një pasqyre transparente të të dhënave të përdorura dhe fshirjes së tyre – që është në përputhje me rregullat e BE-së.

Shoqata Witch arrin në përfundimin se disa praktika janë të tepruara dhe se mbledhja e tepërt e të dhënave i ekspozon përdoruesit ndaj rreziqeve të panevojshme, veçanërisht kur bëhet fjalë për ruajtjen e të dhënave të tyre jashtë vendit.

Të ngajshme

Pse ka pasqyra në ashensorë? Arsyeja do t’ju habisë

KushtrimGuraj

Volkswagen nis “bashkëpunimin” prej 5.8 miliardë dollarësh me rivalin e Tesla-s

KushtrimGuraj

Apple tani shet pjesë riparimi të serisë iPhone 16

KushtrimGuraj