Google mund të duhet të bëjë ndryshime në shërbimet e saj të kërkimit në Mbretërinë e Bashkuar për të siguruar konkurrencë më të madhe, tha organi mbikëqyrës i konkurrencës.
Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve (CMA) po heton gjigantin amerikan të teknologjisë sipas një ligji të ri që do të thotë se rregullatori mund të kërkojë ndryshime në një firmë nëse zbulohet se ajo mban shumë pushtet në një treg të caktuar.
Google përbën më shumë se 90% të kërkimeve në Mbretërinë e Bashkuar dhe 200,000 biznese përdorin reklamat e kërkimit të kompanisë për të arritur klientët.
CMA tha se nuk po e akuzonte Google për praktika anti-konkurruese në këtë kohë, por ka përcaktuar një “udhërrëfyes” të ndryshimeve që kompania mund të bëjë në biznesin e saj përpara një vendimi përfundimtar në tetor.
Mbikëqyrësi tha se një person mesatar në Mbretërinë e Bashkuar bën midis pesë dhe dhjetë kërkime në ditë dhe bizneset shpenzojnë mesatarisht 33,000 paund (rreth 38,000 euro) në vit për reklamat e Google.