Dukesha e Sussex ka hapur një dyqan të ri dixhital, duke i lejuar fansat të blejnë veshjet e saj të preferuara, aksesorët dhe rekomandimet e bizhuterive.
Meghan, e cila e përshkroi qasjen e saj të stilit “të lartë-të ulët” për përzierjen e stilistëve dhe modës së aksesueshme gjatë një episodi të serialit të saj të fundit në Netflix, ndau lidhjen ShopMy me 2.6 milionë ndjekësit e saj në Instagram të hënën.
Ajo përfshiu mohimin se do të merrte një komision shitjesh për disa produkte të blera përmes lidhjeve të filialeve që ajo ndante.
Platforma ShopMy tregtohet te “krijuesit elitë” si një mënyrë që ata të fitojnë të ardhura nëse dikush blen një artikull përmes një lidhjeje që ka ndarë – me komision deri në 30%.
Meghan i përshkroi pjesët në dyqanin online si një “koleksion i zgjedhur dhe i kuruar i gjërave që dua”, duke shtuar se asaj i ishte kërkuar prej kohësh të ndante frymëzimin e veshjeve të saj.
Veshjet me të cilat dukesha është fotografuar më parë dihet se janë shitur brenda pak minutash – një pallto e bardhë e markës kanadeze Line the Label, të cilën ajo e veshi për të shpallur fejesën e saj me Princin Harry në nëntor 2017, thuhet se ishte aq e kërkuar saqë u rrëzua në faqen e internetit të markës së veshjeve.
Një muaj më vonë ajo u fotografua duke mbajtur një çantë midi prej 500 £ (675 dollarë) të bërë nga Strathberry, gjë që çoi në shitjen e artikullit në 11 minuta në të gjithë faqen e saj globale, SHBA dhe Kinë.
Koleksioni prej 32 pjesësh i zbuluar të hënën zbuloi një gardërobë kapsule me elementë neutralë me ngjyra të heshtura – të bardha, bezhë, blu të lehta dhe të zeza – dhe pëlhura natyrale si liri dhe lesh kashmiri.
Artikujt përfshinin bluzën e bardhë “perfekte” nga pambuku, një këmishë “boyfriend” blu me vija dhe pantallona të bardha prej liri, si dhe artikuj më zyrtarë si një xhaketë sportive e zezë leshi dhe një fustan mbrëmjeje me ngjyrë fildishi.
Shumica e produkteve janë nga markat luksoze të rrugëve të larta, duke përfshirë Theory, Reformation, Polene, Madewell, J Crew, por ato përfshijnë gjithashtu opsione luksoze dhe buxhetore. Një pallto me të cilën ajo lidhi është një opsion Uniqlo prej 99 £, ndërsa një palë sandale lëkure kafe me rrëshqitje nga Saint Laurent me pakicë për 595 £.
Sipas ShopMy, komisionet e fituara nga platforma zakonisht nga 10 në 30% “në varësi të markës ose shitësit me pakicë”. Platforma gjithashtu i lejon krijuesit të “zbulojnë dhe menaxhojnë mundësitë e bashkëpunimit me pagesë” me mbi 47,000 marka.
Sipërmarrja e fundit e dukeshës vjen vetëm disa javë pas debutimit të shfaqjes së saj të shkëlqyer të stilit të jetesës Netflix, e cila portretizon jetën e saj në shtëpi, dreka me miqtë dhe aktivitete të ndryshme kopshtarie dhe gatimi.
Vitin e kaluar ajo lançoi gjithashtu një markë stili jetese, të quajtur fillimisht American Riviera Orchard dhe tani e njohur si As Ever, e cila synon të shesë “esenciale të punuara bukur” si konserva artizanale dhe çaj.
Rekomandimet e modës, stilit të jetesës dhe produkteve janë të gjitha fushat që dukesha ka eksploruar më parë. Meghan krijoi dhe drejtoi blogun e saj të stilit të jetesës të quajtur The Tig për gati tre vjet përpara se ta mbyllte atë në prill 2017 – vetëm disa muaj përpara se të shpallej fejesa e saj me Princin Harry.
Në The Tig, Meghan ndau këshilla për bukurinë, dietën dhe modën, recetat, këshillat e udhëtimit dhe fjalët e mençura për dashurinë dhe jetën.