Telenews

Një rrjet i ri social gati të hyjë në treg, synon të rinjtë

Një rrjet i ri social që synon popullsinë më të re, Nospace, do të laçohet në qershor të këtij viti, shkruan “Business Insider”. Ata e quajnë veten “rrjeti social më social” sepse thonë se prioriteti i tyre është ndërveprimi mes përdoruesve, sesa publikimi i përmbajtjes virale.

Nospace është krijuar nga Tiffany Zhong, e cila vetë është anëtare e “Gjeneratës Z”, dhe siç tha kompania, tashmë janë 500 mijë persona në listën e pritjes.

Aplikacioni do të inkurajojë përdoruesit të ndajnë mendimet e tyre për gjëra të përditshme. Aplikacioni bazohet kryesisht në postimet me tekst, dhe ekziston gjithashtu mundësia që përdoruesit të kalojnë në opsionin për të parë vetëm postimet e miqve të tyre. Çdo profil mund të modifikohet – ngjyra e llogarisë, sfondi dhe fonti.

“Përdoruesit mund të jenë aq të çuditshëm ose autentikë sa të duan”, ka thënë Zhong. Qëllimi i rrjetit të ri social është t’u tregojë përdoruesve të rinj se si ishte koha kur MySpace dhe Facebook ishin mjetet më të njohura (dhe pak a shumë të vetmet) për të krijuar lidhje dhe njohje përmes internetit

“Mos harroni se sa argëtues ishte interneti përpara reklamave dhe algoritmeve? Ne e bëjmë dhe duam ta kthejmë atë”, thuhet në përshkrimin e aplikacionit në AppStore. /Telenews/

Të ngajshme

Studimi ngre shqetësimin: Mbi 50% e videove për shëndetin mendor më të ndjekura në Tik Tok përmbajnë dezinformata

KushtrimGuraj

Nga kamarierët deri te programerët, si po ndikon Inteligjenca Artificiale te profesionet në Kosovë

KushtrimGuraj

Më shumë se 50 shtesa të Chrome po ju spiunojnë fshehurazi

KushtrimGuraj