Telenews

Një vend robotësh dhe trenash me shpejtësi të lartë që ende përdor faksin: Pse gjiganti i teknologjisë Japonia është kaq vonë me dixhitalizimin?

nje-vend-robotesh-dhe-trenash-me-shpejtesi-te-larte-qe-ende-perdor-faksin:-pse-gjiganti-i-teknologjise-japonia-eshte-kaq-vone-me-dixhitalizimin?

Një vend robotësh dhe trenash me shpejtësi të lartë që ende përdor faksin: Pse gjiganti i teknologjisë Japonia është kaq vonë me dixhitalizimin?

Për qytetarët e zakonshëm, përvetësimi i ngadaltë i teknologjisë dixhitale dhe burokracia komplekse nganjëherë janë thjesht një shqetësim, dhe nganjëherë një burim zhgënjimi serioz. “Bankat japoneze janë portalet për në ferr”, shkroi një përdorues i Facebook-ut në një grup emigrantësh.

Problemi doli në pah gjatë pandemisë Covid-19, kur qeveria japoneze luftoi me një përgjigje kombëtare duke përdorur zgjidhje dixhitale të ngadalta dhe të vjetruara. Që atëherë, janë nisur një sërë iniciativash – përfshirë krijimin e një Agjencie Dixhitale – por vendi hyri në garën globale të teknologjisë dekada më vonë se të tjerët, 36 vjet pas lindjes së internetit dhe më shumë se gjysmë shekulli pasi u dërgua email-i i parë.

Japonia nuk ka qenë gjithmonë teknologjikisht e ngadaltë. Në vitet 1970 dhe 1980, kompani të tilla si Sony, Toyota, Panasonic dhe Nintendo ishin objekt admirimi në të gjithë botën. Walkman, Donkey Kong dhe Mario Bros. pushtuan botën. Por pika e kthesës erdhi me ardhjen e kompjuterëve dhe internetit.

“Ndërsa vendet e tjera u zhvendosën në ekonomi të bazuara në softuer, Japonia mbeti e përqendruar në harduer dhe ishte më e ngadaltë në përqafimin e zhvillimit të shërbimeve dhe zgjidhjeve dixhitale”, thotë Daisuke Kawai i Universitetit të Tokios.

Mungesa e investimeve në teknologjitë e informacionit dhe komunikimit, eksodi i inxhinierëve në kompanitë e huaja, niveli i ulët i shkrim-leximit dixhital në administratën shtetërore dhe mungesa e një strategjie të unifikuar ngadalësuan më tej modernizimin e shërbimeve publike. Në vend të kësaj, burokracia mbeti e lidhur me dokumentet në letër si bazë për identifikim.

Faktorët kulturorë luajtën gjithashtu një rol – mospëlqimi i korporatave për rrezik, struktura hierarkike dhe vendimmarrja e ngadaltë penguan inovacionin. Një popullsi në plakje rriti më tej mosbesimin ndaj teknologjive të reja dhe uli presionin për ndryshim.

Shumë biznese të vogla dhe qytetarë nuk e panë të nevojshme të kalonin nga faksi në kompjuter. Nëse të gjithë ende përdornin faksin, pse të shpenzonin para për pajisje të reja? Institucionet e mëdha, si bankat ose spitalet, ishin të kujdesshme ndaj ndërprerjeve për shkak të ndryshimeve sistemike, ndërsa çdo reformë dixhitale kërkonte përshtatjen e mijëra rregulloreve nga politikanët që nuk kishin motivim për ta bërë këtë. Mbështetja në teknologjinë e vjetëruar ka bashkëjetuar prej kohësh me aspekte të tjera mbresëlënëse të shoqërisë japoneze, nga industria e aviacionit deri te hapësirat publike të sigurta dhe të pastra. Por pandemia ka ekspozuar koston e vërtetë të hendekut dixhital. Kujdesi shëndetësor dhe administrata janë të mbingarkuara nga proceset manuale, dhe vetëm në maj të vitit 2020 u prezantua një portal online për raportimin e rasteve të Covid-19.

Nga metaverse te pullat hanko

Pavarësisht reformave, ka pasur gabime. Ministria ka kërkuar mendim publik mbi metaverse duke u kërkuar qytetarëve të shkarkojnë një spreadsheet Excel, ta plotësojnë atë dhe ta dërgojnë me email, duke shkaktuar tallje në mediat sociale. Ministri i Transformimit Dixhital, Taro Kono, është detyruar të premtojë se do të përdorë formularë online në të ardhmen.

Kompanitë kanë filluar të dixhitalizohen me shpejtësi, shpesh me ndihmën e konsulentëve të jashtëm, pasi kanë dhënë jashtëkontraktimin e nevojave të tyre të IT për vite me radhë dhe kanë humbur ekspertizën e brendshme.

Por rezistenca vazhdon. Një plan për të eliminuar makinat e faksit në zyrat qeveritare ka shkaktuar 400 ankesa zyrtare nga ministritë. Pullat Hanko, të cilat kanë rëndësi të thellë kulturore dhe shpesh u jepen fëmijëve ndërsa rriten, do të jenë edhe më të vështira për t’u fshirë.

Një garë me kohën.

Shpejtësia e progresit varet nga gatishmëria e Agjencisë Dixhitale për reformën rregullatore dhe vullneti politik për të prioritizuar financimin për dixhitalizimin. Për më tepër, Japonia po synon një objektiv të lëvizshëm – teknologjitë deri në vitin 2025 do të jenë tashmë të vjetruara dhe deri në vitin 2030 do të jenë të vjetruara.

Megjithatë, ekspertët janë mesatarisht optimistë. Ata vlerësojnë se Japonia mund të arrijë disa vende perëndimore brenda pesë deri në dhjetë vjetësh. Gjithnjë e më shumë kompani po pranojnë pagesa pa kontakt dhe po prezantojnë shërbime online.

Të ngajshme

Apple Maps ka marrë një funksion të ri

KushtrimGuraj

Poco M7 4G me bateri të madhe prej 7000 mAh

Valjeta Turkaj

WhatsApp thotë se Rusia po përpiqet ta bllokojë

Valjeta Turkaj