Ekzistojnë shumë mendime mbi mirëmbajtjen e veturës gjatë dimrit. Këshillat e sinqerta ndryshojnë nga sugjerimi që vetura të lahet sa më shpesh gjatë dimrit, deri te mendimi se duhet të shmanget larja automatike për të ruajtur ngjyrën.
Në princip, po aq shpesh sa gjatë verës. Edhe në dimër, lajeni veturën kur ndjeni se larja është e mirë për automjetin tuaj.
Po dhe jo. Deklarata se papastërtia dimërore – lluga agresive, e kripur – ka efekt jashtëzakonisht korroziv mbi ngjyrën, domethënë duhet të hiqet sa më shpesh që të jetë e mundur, vlen vetëm për sipërfaqet që janë dëmtuar më parë nga gërvishtjet ose plasaritja e bojës. Megjithatë, sipërfaqet e paprekura të ngjyrës mund të përballojnë lehtësisht depozitat e papastërtisë.
Nënstruktura e veturës zakonisht nuk ka probleme me korrozionin: me vulat e fabrikuara, mbrojtjen e përmirësuar të pjesës së poshtme dhe përdorimin e metalit të galvanizuar, kjo është një problem më i madh vetëm për veturat më të vjetra.
Në temperatura ekstreme nën -10 gradë Celsius. Duhet të shmangni shokun termik nëse uji nga larja automatike, që është 10 deri 30 gradë Celsius, godet pjesët e veturës që sapo kanë qenë të ekspozuara ndaj të ftohtit. Afatgjatë, sipërfaqet me ngjyrë të dëmtuar përballen me stres të shtuar termik.
Para se të hyni në larje automatike, është e nevojshme të hiqni të gjitha mbetjet e borës dhe akullit. Sepse gërvishtja e akullit mund të dëmtojë ngjyrën e veturës!
E njëjta gjë vlen edhe gjatë dimrit: në princip, larja e thjeshtë dhe e lirë është e mirë dhe e mjaftueshme – e rëndësishme është të shpërlani mirë veturën fillimisht për të hequr papastërtitë dhe për të parandaluar dëmtimin e ngjyrës nga furçat. Programet shtesë dhe të shtrenjta me dyll të ngrohtë ose mbrojtje të pjesës së poshtme nuk janë të nevojshme nga perspektiva e veturës. Por, sigurisht, secili mund të vendosë vetë se si dëshiron ta trajtojë veten dhe veturën e tij.
Më e rëndësishmja është që vetura juaj të kontrollohet herë pas here nga një specialist. Para dhe pas sezonit dimëror, dëmtimet e mbrojtjes së pjesës së poshtme mund të zbulohen dhe riparohen mbi platformën e ngritjes – në atë rast, ndryshkut nuk i mbetet asnjë shans.

