Shumëkush në botë e njeh si portreti i fizikantes e kimistes Maria Curie duke ngarë trotinetin elektrik.
Por, zonja në skuter është britanikja Florence Norman, një aktiviste për të drejtat gjinore dhe barazi në votim.
Florence që ishte edhe bashkëshortja e një gazetari e politikani, konsiderohet edhe si gruaja e parë në Britani që është parë duke e drejtuar një kësi mjeti që atëbotë njihej si Autoped.
E paraqitja e saj në vitin 1916, do të vinte në kohën kur policët dhe postierët amerikanë më të madhe po i përdornin këta skuterë që do të prodhoheshin kryesisht në periudhën mes viteve 1915 – 1922, fillimisht në SHBA e më pas në Gjermani.
Në atë periudhë përveç si mjet praktik transporti, The Online Bike Museum sqaron se autopedi u bë edhe simbol i jetës luksoze të të pasurve.
Në fakt, koncepti i skuterit shtrihet të paktën një shekull më herët se kjo periudhë, apo dy shekuj nga koha e sotme kur këto mjete lëvizëse vetmbushëse dyrrotëshe janë kthyer me të madhe në përdorim.
Ishte viti 1817 kur gjermanie Baron Karl von Drais de Sauerbrun debutoi udhëtimin e tij të hershëm me biçikleta, triçikleta dhe skuter me goditje. Brenda pak dekadash transporti po motorizohej gjithashtu, me lëvizjet e pasme të këmbëve që shfaqen në Skoci rreth viteve 1840, sipas Encyclopedia Britannica. Në fund të shekullit të 19-të, makinat me bateri po hynin gjithashtu në përdorim. Ogden Bolton Jr-it iu nda një patentë amerikane për biçikletën e tij me bateri në 1895.
Por këto mjete që ishin larguar gradualisht nga përdorimi për shkak të çmimeve të larta, dhe ligjeve të papërshtatshme të trafikut janë kthyer sërish në përdorim, sidomos tani kur bota po përballet me çmime të larta të karburanteve.
Mirëpo, as tani përdorimi i tyre, nuk është se ka një rregull të caktuar trafiku që duhet ndjekur, derisa me skuterë elektrikë shihen edhe fëmijët.