Shitjet e Teslas në Evropë kanë marrë një goditje serioze.
Në Gjermani, shitjet ranë me 76% në shkurt në krahasim me vitin e kaluar, sipas Reuters.
Në Francë, ato ranë me 26%.
Sipas Politico dhe Carbon Credits, rënia mund të prishë gjithashtu një marrëveshje që bëri me prodhuesit e veturave si Toyota dhe Stellantis.
Tesla u shet kredi karboni këtyre kompanive, duke i ndihmuar ato të përmbushin rregullat strikte të ndotjes në Evropë.
Kreditë e karbonit janë leje që lejojnë pronarin të lëshojë një sasi të caktuar të dioksidit të karbonit ose gazeve të tjera serrë (GHG).
Bëhet e ditur se vitin e kaluar, Tesla fitoi 2.76 miliardë dollarë nga këto marrëveshje, një rritje prej 54% nga një vit më parë.
Por nëse Tesla nuk po shet mjaftueshëm vetura, ajo as nuk do të ketë kredi të mjaftueshme për të shitur.
Pse ka rëndësi kjo për blerësit e EV?
Nëse kompania humb miliarda të ardhura nga kreditë e karbonit, ajo mund të përpiqet ta kompensojë atë duke rritur çmimet ose duke ulur kostot në mënyra që dëmtojnë klientët.
Në të njëjtën kohë, disa klientë të Tesla po largohen nga marka për shkak të sjelljes dhe politikës së Elon Musk.
Kohët e fundit, Tesla është përballur me protesta, me shumë porosi të anuluara dhe një valë reagimesh në rrjete sociale.
Disa kanë deklaruar se kanë mbaruar së mbështeturi kompaninë për shkak të Musk.
Për më tepër, një ngadalësim i shitjeve mund të dëmtojë zhvendosjen më të gjerë drejt EV.
Më pak njerëz mund të kalojnë nga veturat me gaz në ato elektrike, gjë që nuk është e mirë për përpjekjet për të ulur ndotjen dhe për të adresuar rritjen e temperaturave globale.