Java e parë e gjyqit antitrust Meta solli zbulime të reja se si kompania e njohur më parë si Facebook iu afrua kërcënimit konkurrues të paraqitur nga Instagram në fillim të viteve 2010.
Bëhet e ditur se qeveria amerikane po akuzon Meta-n për shkelje të ligjeve të konkurrencës duke blerë kompani si Instagram dhe WhatsApp që kërcënuan monopolin e Facebook.
Nëse avokatët e Komisionit Federal të Tregtisë së SHBA-së (FTC) janë të suksesshëm, qeveria mund ta detyrojë kompaninë të shesë Instagram dhe WhatsApp.
FTC ndau prova bindëse për të demonstruar se Facebook ishte shumë i vetëdijshëm për rrezikun që Instagram krijoi për biznesin e tij ndërsa aplikacioni për ndarjen e fotove u rrit në popullaritet.
Aty drejtuesit e Facebook shqetësohen për rritjen e Instagramit dhe diskutojnë se sa duhet të paguajnë për aplikacionin.
Ekzekutivët e kompanisë diskutojnë gjithashtu strategji të tjera për kufizimin e rritjes së Instagramit, duke përfshirë kopjimin e funksionalitetit të tij dhe lëshimin e një aplikacioni të tyre, ose blerjen e aplikacionit dhe më pas mos shtimin e veçorive të reja në të.
Sipas argumenteve të qeverisë, strategjia e Facebook për ta blerë ose për të varrosur konkurrencën e tij shfaqet në këto biseda, shkruajnë mediat e huaja, përcjell Telegrafi.
Ndër tjera, mesazhet thuhet se janë tregues i strategjive të pafavorshme që e kanë lejuar Meta-n të bëhet gjiganti i rrjeteve sociale që është sot.
Disa nga pikat kryesore nga këto mesazhe janë më poshtë.
Mark Zuckerberg dhe të tjerët shqetësohen për rritjen e shpejtë të Instagramit
“Instagrami duket sikur po rritet me shpejtësi. Në 4 muaj ata do të kenë deri në 2 milion përdorues dhe 30 mijë ngarkime fotografish ditore. Kjo është shumë. Ne duhet ta ndjekim këtë nga afër. Gjithashtu, me sa duket, shtytja tjetër e madhe e Dropbox do të jetë në ndarjen e fotografive.” – Mark Zuckerberg, shkurt 2011.
“Ata po rriten jashtëzakonisht shpejt tani. Duket sikur dyfishohen çdo dy muaj ose më shumë.” – Mark Zuckerberg, shtator 2011.
“Një prirje shqetësuese është se një numër i madh njerëzish përdorin Instagramin çdo ditë – dhe ata po ngarkojnë vetëm disa nga fotot e tyre në Facebook.”- Mark Zuckerberg, shkurt 2012.
Facebook konsideron blerjen e Instagram, duke ndaluar zhvillimin dhe rritjen e tij
“Pyes veten nëse duhet të marrim parasysh blerjen e Instagramit, edhe nëse kushton 500 milionë. Tani për tani ata duket se kanë dy gjëra që ne nuk i kemi: një aparat fotografik vërtet të mirë dhe një rrjet për ndarjen e fotove.” – Mark Zuckerberg, shkurt 2012.
“Unë mendoj se është shumë e mundur që teza jonë fillestare të jetë e gabuar dhe e tyre të jetë e drejtë – se ajo që njerëzit duan është më shumë të bëjnë fotot më të mira sesa t’i vendosin ato në Facebook… ne mund të duam të konsiderojmë të paguajmë shumë para për këtë.” – Mark Zuckerberg, shkurt 2012.
“Unë në fakt mendoj se duhet të bëhet një argument serioz që duhet të blejmë Path, Pinterest, Instagram, Evernote dhe këdo tjetër që admirojmë me të vërtetë.” — Samuel W. Lessin shkurt 2012.
“Unë mendoj se ajo që ne do të bënim është ta mbajmë produktin e tyre në funksion dhe thjesht të mos i shtojmë më shumë veçori, dhe të fokusojmë zhvillimin e ardhshëm në produktet tona, duke përfshirë ndërtimin e të gjitha veçorive të kamerës së tyre në tonat. Duke mos vrarë produktet e tyre, ne i parandalojmë të gjithë të na urrejnë dhe sigurohemi që të mos krijojmë menjëherë një vrimë në treg që dikush tjetër ta mbushë, por i gjithë zhvillimi i ardhshëm do të shkojë drejt produkteve tona kryesore.” – Mark Zuckerberg, shkurt 2012.
“Një mënyrë për ta parë këtë është se ajo që ne në të vërtetë po blejmë është koha. Edhe nëse shfaqen disa konkurrentë të rinj, blerja e Instagram, Path, Foursquare, etj tani do të na japë një vit ose më shumë për të integruar dinamikën e tyre përpara se dikush t’i afrohet përsëri shkallës së tyre.” – Mark Zuckerberg, shkurt 2012.