Facebook dhe Instagram prezantojnë mjete të reja për krijuesit kundër vjedhjes së përmbajtjes
Meta ka prezantuar një mjet të ri për krijuesit që quhet “content protection”, i cili mund të zbulojë automatikisht kur një video origjinale e krijuesit është ribotuar (ose pjesërisht ose plotësisht) në Facebook ose Instagram.
Krijuesit që janë të regjistruar mund të shohin se cilat llogari kanë shpërndarë përmbajtjen e tyre dhe të ndërmarrin veprime:
Me opsionin “track”, krijuesi mund të vendosë një etiketë që tregon qartë se videoja është origjinale nga llogaria e tyre.
Mund të monitorojnë numrin e shikimeve që videoja e ribotuar merr.
Ka një opsion “block”, që lejon krijuesin të bllokojë plotësisht videon — pra askush tjetër nuk do ta shohë atë kopje. Sidoqoftë, Meta thotë se zgjedhja e kësaj nuk do të rezultojë domosdoshmërisht në sanksione shtesë për llogarinë që e ribotoi.
Opsioni “release” heq videon nga tabloja e kontrollit të krijuesit, që do të thotë se krijuesi nuk ka më qasje për të parë performancën e asaj kopjeje.
Në panelin e kontrollit, krijuesit mund të shohin edhe nëse videoja që përdor përmbajtjen e tyre po monetizohet — gjë që mund të ndikojë në vendimin për t’ia vënë etiketën ose ta bllokojnë.
Kjo veçori është e disponueshme për krijuesit që janë pjesë e programit të monetizimit të Meta-s dhe që plotësojnë disa kritere të integritetit dhe origjinalitetit.
Meta thekson se ky mjet do të jetë më i aksesueshëm për shumë krijues sepse nuk është vetëm në platforma të veçanta për menaxhim të të drejtave, por do të jetë i disponueshëm direkt në aplikacionin e Facebook-ut.

