Nëse keni kaluar ndonjëherë me veturë afër ndonjë autosalloni apo përfaqësie të automjeteve të ndryshme sigurisht se keni pare përplot vetura të reja. Por, a jeni pyetur se çka ndodhë me ato që nuk shiten kurrë?
Përfaqësitë e veturave janë ekskluzivitet. Kjo nënkupton blerjen se aty mund të blihet vetura e re, edhe pse me një çmim pak më të lartë se prodhuesi. Kjo i bije që tregtari i blen ato vetura, dhe ato i përkasin atij. Pra, ato nuk mund t’ia kthej prodhuesit në fund të vitit si të pashitura. Për të fituar para, tregtarit i duhet t’i tërheq blerësit për t’i blerë, perms ofertave të ndryshme të nga ai.
Por, çka ndodhë me veturat e pashitura?
Zhvendosja në një treg tjetër
Ka disa opsione për tregtarët kur veturat nuk iu shiten. Ata mund t’i dërgojnë veturat e pashitura në një treg tjetër, ku mund të ketë kërkesa për ndonjërin nga modelet që i posedon. Për shembull, një tregtar Kosovar mund ta ndërrojë një model që nuk i shkon me një tregtar nga Maqedonia veriore, tek i cili ka kërkesë për atë model.
Shitja në ankand
Veturat mund të shiten edhe në ankande publike. Në këtë rast një pjesë e çmimit shkon për shtëpinë e ankandit, që do të thotë se agjenti humb mjaft para. Një mundësi tjetër është përdorimi i këtyre veturave si zëvendësim kur njerëzit i sjellin veturat e veta për sevisim.
Ulja e çmimeve
Opsion tjetër është edhe ulja e çmimeve. Në fund të vitit prodhuesit dhe tregtarët e veturave dëshirojnë të lirohen nga “inventari,” në mënyrë që veturat e vjetra të mos “konkurrojnë” me modelet e reja që do të merren vitin tjetër.