Telenews

TURQIA E FUQISHME SOT PËRURON MEGAPROJEKTIN ME VLERË 3.1 MILIARDË EURO

“Çanakalaja 1915”, ura e varur më e gjatë në botë që shtrihet përgjatë Dardaneleve në Stamboll, më në fund është gati të hapet dhe të lirojë trafikun.
Pas ceremonisë zyrtare të hapjes që do të mbahet sot, ajo do të jetë edhe zyrtarisht ura e varur më e gjatë në botë, me hapësirën kryesore prej 2023 metrash, duke tejkaluar me 32 metra urën Akashi Kaikyo në Japoni.
Në hapjen e urës do të marrë pjesë edhe presidenti Recep Tayyip Erdogan, i cili vitin e kaluar njoftoi se ky megaprojekt do të përfundojë deri më 18 mars – Ditën e Përkujtimit të Dëshmorëve dhe 107 vjetorin e fitores detare në Çanakala, shkruan Hurriyet.
Ndërtimi i urës ka nisur më 18 mars 2017 dhe sot, pikërisht pas pesë vitesh, do të vihet në funksion. Rreth 5000 punëtorë punuan në ndërtimin e urës.
Ura ka gjithashtu disa tipare të koduara që simbolizojnë disa elementë të historisë turke. Lartësia e kullave të urës është 318 metra, që tregon ditën e 18-të të muajit të tretë në kalendar.

Mbi kulla janë katër monumente që simbolizojnë topat e mëdhenj që ushtari turk mbajti në shpinë gjatë fushatës në Galipol në vitin 1915. Gjatësia e hapësirës kryesore të urës është 2023 metra, që është edhe një referencë për vitin e ardhshëm 2023, që shënon 100 vjetorin e krijimit të Republikës së Turqisë.
Me një lartësi totale prej 318 metrash, Ura e Çanakalasë në vitin 1915 u bë ura e dytë më e lartë, pas urës Yavuz Sultan Selim të Stambollit dhe ndërtesa e tretë më e lartë në vend.
Ura do t’i lejojë pasagjerët ta kalojnë atë në vetëm gjashtë minuta, në anën e Gelibolu, dhe ura do të jetë kryqëzimi i autostradës 324 kilometra që lidh rrethin Silivri të Stambollit me rajonin Savaştepe në Balikesir.
Ky megaprojekt është bërë nën një konsorcium kompanish koreano-jugore dhe turke dhe do të jetë ura e katërt në vend dhe kalimi i pestë që lidh Azinë me Evropën pas Urës së Dëshmorëve të 15 Korrikut, Ura e Fatih Sulltan Mehmetit, Ura Yavuz Sultan Selim, tuneli hekurudhor Marmaray dhe tuneli euroaziatik.
Punimet e plota kushtoi 3.1 miliardë euro, që është 100 milionë euro më shumë se sa pritej dhe çmimi u ndikua nga pandemia apo rritja e çmimeve të mallrave.

Të ngajshme

LDK zyrtarisht bojkoton RTK’në: Nuk do të marrim pjesë në asnjë emision apo format

Donat Hashani

BE-ja sërish kërkon që Asociacioni të formohet, nuk i diskuton kushtet e Kurtit

Donat Hashani

Osmani takohet me Kryediplomaten e Islandës, Presidenca tregon çka folën

Donat Hashani