Telenews

Si ta qetësojmë mendjen në situata jashtëzakonisht stresuese?

si-ta-qetesojme-mendjen-ne-situata-jashtezakonisht-stresuese?

Situatat jashtëzakonisht stresuese mund të shkaktojnë shqetësim dhe ankth të madh të brendshëm te ne.

Pas ngjarjeve të tilla, është e rëndësishme të mos gëlltisim emocionet, por t’i lëmë ato të dalin, t’i japim vetes hapësirë ​​për të përjetuar realisht gjithçka që ndodh brenda nesh dhe së fundi, hap pas hapi, të gjejmë një mënyrë për t’u përballur me frikën.

Si fillim, duhet të mësojmë se si të kontrollojmë panikun dhe mendjen e shqetësuar dhe këtë mund ta bëjmë me ndihmën e teknikave të ndryshme.

1. Mos harroni të mirë frymë

Dihet që paniku qetësohet më lehtë dhe më shpejt pikërisht me frymëmarrjen. Simptomat fizike të panikut janë shpesh rezultat i faktit se për shkak të frikës thjesht harrojmë të nxjerrim ajrin, i cili më pas grumbullohet në pjesën e sipërme të sistemit të frymëmarrjes dhe pengon frymëmarrjen normale. Kjo teknikë e thjeshtë Kjo teknikë përdoret për t’u qetësuar gjatë sulmeve të panikut dhe ankthit, por do t’ju ndihmojë në të gjitha situatat ku ndjeni shumë tension dhe stres.

– Numëroni deri në pesë me një ritëm të ngadaltë duke thithur thellë

– Kur numëroni deri në pesë, mbajeni frymën dhe numëroni deri në katër

– Më pas nxirreni ngadalë përmes hundës dhe numëroni deri në pesë

2. Rishqyrtoni frikën tuaj

Sipas zakonit, ne fokusohemi më shumë në rezultatin më të keq të mundshëm dhe më pas mbytemi me emocione negative. Kur ndjeni frikë se ju merr kontrollin, bëni vetes këto pyetje:

-Sa është probabiliteti që do të ndodhë pikërisht ajo që kam frikë?

-Sa gjasa ka që gjithçka të jetë në rregull dhe që unë jam shumë i panik?

-A ka prova që frika ime është e justifikuar?

-A po e ndihmoj veten kur shqetësohem kaq shumë?

-Nëse do të ndodhte rezultati më i keq i mundshëm, si do të reagoja?

-Si do t’i ngushëlloja miqtë e mi që tani po shqetësohen për të njëjtën gjë?

Të gjitha këto pyetje do t’ju ndihmojnë të kaloni më shpejt rrethin vicioz të mendimeve dhe frikës negative dhe të përqendroheni në zgjidhje dhe shpjegime racionale.

3. Mos shmangni aktivitetin fizik

Ushtrimet e lehta ose një shëtitje mund t’ju ndihmojnë të relaksoheni dhe të qetësoni mendjen tuaj. Aktiviteti fizik fshin mendimet negative dhe stimulon lirimin e endorfinës në trupin tuaj. Ushtrimi i rregullt është vërtetuar se zvogëlon ndjenjën e ankthit për një kohë të gjatë, dhe gjithashtu do t’ju ndihmojë “menjëherë”, në momentin kur keni vërtet nevojë të qetësoheni.

4. Shprehni emocionet tuaja

Kur përjetoni një situatë jashtëzakonisht stresuese, është e natyrshme që të keni nevojë për të ndarë të gjitha emocionet tuaja me dikë. Shprehni mendimet, dyshimet, frikën dhe të gjitha ndjenjat tuaja përmes bisedës, por nëse ju përshtatet më shumë, mund ta bëni në një mënyrë tjetër. Revista mund t’ju ndihmojë të organizoni mendimet tuaja dhe të vendosni barrën që ndjeni në letër. Në këtë mënyrë do të reduktoni ndjeshëm ndjenjën e ankthit dhe shqetësimit.

5. Luani me kafshë

Të luash me kafshët shtëpiake redukton stresin dhe sipas hulumtimeve, vetëm 10 minuta kalim kohe me to zvogëlon sasinë e kortizolit (hormoni i stresit) në trupin tonë.

6. Fokusohuni në përmbajtjen qetësuese

Përpiquni të kënaqeni sa më shumë që të mundeni me gjërat që normalisht ju bëjnë të lumtur. Shikoni serialin tuaj të preferuar ose një film që ju relakson gjithmonë, dëgjoni muzikë, përpiquni të lexoni një libër të mirë… Konsumoni përmbajtje që ju qetëson sa më shumë në vend të përmbajtjeve që ju shtojnë më tej frikën.

7. Njihni në kohë se keni nevojë në ndihmën e mjekut

Të gjitha sa më sipër mund të mos ju ndihmojnë dhe nëse mendoni se ankthi po sundon mendjen dhe trupin tuaj, nuk ka asgjë të turpshme të kërkoni në kohë ndihmë profesionale, për të cilën kemi nevojë më shumë se kurrë. Kur vëreni se ankthi dhe shqetësimi ndikojnë pothuajse në të gjitha aspektet e jetës suaj të përditshme, se nuk keni kontroll mbi frikën tuaj, ndjeni simptoma fizike të stresit ose nuk mund të gjeni një mënyrë për të larguar mendimet negative, konsultohuni me një mjek.

Të ngajshme

Pista që s’ateroi kurrë helikopteri për raste emergjente

Donat Hashani

Mbrëmë e befasoi të bijën në BBVK, por a e dini kush është nëna e Mbresës? (VIDEO)

Donat Hashani

Mënyrat interesante për ta përmirësuar kujtesën

Miftar Zejnullahu